Центр надання адміністративних послуг

Мирненська територіальна громада

27.01.2025 12:42

Актуалізуйте дані в Реєстрі територіальної громади

75e88ef8-69c7-460f-8613-a9b3fb9427bb.png

НАГАДУЄМО про необхідність актуалізації персональних даних в РТГ!

З моменту відновлення доступу до Реєстру територіальної громади, дані щодо мешканців громади наповнюються щоденно.

Адміністраторами відділу "ЦНАП" Мирненської селищної ради проводиться уточнення та актуалізація даних про зареєстрованих осіб у кожному населеному пункті Мирненської громади.

Проте, залишається відсоток мешканців громади, дані яких змінились, але інформація в реєстрі залишилась попередньою або дані громадян просто не внесені до РТГ.

Зокрема звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей в РТГ майже відсутні.

Громадяни, дані яких внесені в Реєстр та актуалізовані, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги.

Відсутність даних в РТГ в подальшому унеможливлює для громадян отримання електронних публічних послуг.

Тому, звертаємось до всіх мешканців громади!

Для перевірки існуючих електронних даних за адресою  місця реєстрації, мешканцям Мирненської територіальної громади пропонуємо, у зручний для кожного спосіб, звернутися до відділу "ЦНАП" з метою уточнення:

  • чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;
  • чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;
  • внести в базу даних неповнолітніх.

Тільки після повної актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади жителі громади зможуть отримати Витяг про місце реєстрації.

Для актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади пропонуємо надіслати на електронну адресу відділу "ЦНАП" Мирненської селищної ради  – cnap.myrne-gromada.2024@khoda.gov.ua або за допомогою будь-якого виду месенджеру (Viber, Telegram, WhatsApp) за телефонним номер відділу ЦНАП - +38(063) 391 82 30, фотокопії/скановані копії таких документів:

  • документи, що посвідчують особу (всіх зареєстрованих);
  • ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);
  • свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
  • правовстановлюючі документи на житло;
  • свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища).

* У разі смерті особи надати копію свідоцтва про смерть

За додатковою інформацією, просимо звертатися за телефоном +38(063) 391 82 30.