13.04.2025 10:10
Інформація про роботу відділу "ЦНАП" Мирненської селищної ради за І квартал 2025 року.

Незважаючи на те, що у структурі Мирненської селищної ради відділ «Центр надання адміністративних послуг» є новоствореним, який розпочав свою роботу лише з 01 жовтня 2024 року, однак, робота щодо надання адміністративних послуг активно триває. Хоча розпорядженням Мирненської селищної ради від 18 листопада 2024 року № 68 затверджено Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг», однак, у зв’язку з окупацією території, та як наслідок, закриттям доступу до відповідних державних реєстрів, відсутністю спеціального обладнання, наразі, через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Мирненської селищної ради можливо отримати адміністративні послуги у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, захисту громадян під час війни та послуги ветеранам війни.
Зокрема, за період з 01 січня по 31 березня 2025 року надано 117 адміністративних послуг:
Реєстрація місця проживання дитини до 14 років – 1;
Зняття із зареєстрованого місця проживання – 5 (на підставі свідоцтва про смерть – 2, за повідомленнями ДМС – 1, за повідомленнями іншого органу реєстрації – 2);
Видача витягу з Реєстру територіальної громади – 3;
Внесення змін до інформації в Реєстрі територіальної громади – 107 (за зверненням громадян – 94, за повідомленнями ДМС – 12);
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни – 1.
Крім того, за вказаний вище період надано три консультації з питання актуалізації інформації в РТГ та реєстрації місця проживання малолітньої дитини. Також внесено зміни до інформації в РТГ по трьом жителям, які виявлено адміністратором на підставі архівних даних. Направлено 2 запити до УДМС у Херсонській області з метою отримання інформації про реєстрацію місяця проживання дітей. Опрацьовано 1 запит нотаріуса щодо місця проживання померлої особи, за результатами якого надано повну, своєчасну та змістовну відповідь.
Працівниками відділу «Центр надання адміністративних послуг» за звітний період взято участь у 18 різноманітних навчальних заходах. Крім того, проводиться підвищення кваліфікації шляхом самоосвіти.
Також на постійній основі проводиться інформаційна кампанія серед жителів громади з використанням усіх можливих комунікаційних ресурсів щодо необхідності актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади.
Для отримання інформації щодо порядку надання вищевказаних адміністративних послуг можна звернутися за телефоном +38(063) 391 82 30 або на електронну пошту cnap.myrne-gromada.2024@khoda.gov.ua.
Для отримання інформації щодо порядку надання адміністративних послуг сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання можна звернутися також з використанням месенджерів Viber, Telegram, WhatsApp за номером
+ 38(099)186 63 41.
Крім того, на постійній основі здійснюється прийом громадян адміністратором ЦНАП за адресою м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 127 з понеділка по п’ятницю з 10.00 до 16.00. Під час отримання адміністративних послуг безпосередньо у адміністратора ЦНАП суб’єкти звернення можуть скористатися шерингом цифрових документів Дія.QR за допомогою згенерованих QR-кодів, які зручні для використання.
Також корисну інформацію про адміністративні послуги та роботу ЦНАП можна знайти на офіційному сайті Мирненської селищної ради у вкладці «Центр надання адміністративних послуг» https://myrne-gromada.gov.ua/ або на офіційному сайті відділу «Центр надання адміністративних послуг» https://cnap.myrne-gromada.gov.ua/.
Поділитись
Дізнайтеся також
Усі новини