17.07.2025 14:30
Працівники відділу "ЦНАП" Мирненської селищної ради взяли участь в онлайн вебінарі на тему «Клієнтоцентричний підхід під час надання державних послуг»

16 липня 2025 року начальником та адміністратором відділу «Центр надання адміністративних послуг» Мирненської селищної ради взято участь в онлайн вебінарі на тему «Клієнтоцентричний підхід під час надання державних послуг», організований Мінцифри.
Під час заходу експерт окреслила поняття «якість публічних послуг», «сервіс». Детально зупинилася на питаннях:
- Навіщо державі оцінювати якість послуг;
- Як досягти сервісу, що відповідає очікуванням:
- Роль керівника та команди.
Також спікерка піділилася формулою клієнтського сервісу, вказала які є базові та ідеальні очікування клієнтів.
Окремо опрацьовувалося питання супротиву та заперечення працівників, їх види, рекомендації по роботі з їх усунення.
В ході вебінару експерткою надавалися практичні вправи для учасників заходу. Всі мали змогу взяти участь, поділитися досвідом та висловити думку щодо кожного питання, яке обговорювалося.
Головний акцент та висновок заходу – «Ми не зобов’язані завжди дивувати, але завжди зобов’язані не розчаровувати. А щоб це зробити – треба знати, чого саме чекають клієнти».