28.08.2025 12:16
Працівники відділу "ЦНАП" Мирненської селищної ради взяли участь в онлайн вебінарі на тему «Як досягти сервісу, що відповідає очікуванням клієнтів»

27 серпня 2025 року начальником та адміністратором відділу «Центр надання адміністративних послуг» Мирненської селищної ради взято участь в онлайн вебінарі на тему «Як досягти сервісу, що відповідає очікуванням клієнтів», організований Мінцифри.
Під час заходу експерт детально зупинилася на питаннях:
- що таке сервіс і чому очікування клієнтів визначають його якість
- атрибути сервісу: як зрозуміти, чого насправді очікують відвідувачі ЦНАП
- клієнтський досвід: принципи побудови сервісу, який надихає довірою
- як зробити досвід стабільним, якісним та навіть емоційним.
Також спікерка які бувають види очікувань у клієнтів та методи, які їх треба вивчати.
В ході вебінару експерткою надавалися практичні вправи для учасників заходу. Всі мали змогу взяти участь, поділитися досвідом та висловити думку щодо кожного питання, яке обговорювалося.
Поділитись
Дізнайтеся також
29/08/2025
Українці зі статусом ВПО з тимчасово окупованих територій отримають кошти на нове житло в Дії
29/08/2025
Підтримка бджолярів у Херсонській області!
Усі новини