Центр надання адміністративних послуг

Мирненська територіальна громада

27.10.2025 16:29

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Мирненської селищної ради інформує про виконану роботу за ІІІ квартали 2025 року

0e4fe7c6-a386-4403-846f-7d3ad531021c.png

Незважаючи на окупацію території громади відділ «Центр надання адміністративних послуг» Мирненської селищної ради продовжує свою роботу з надання адміністративних послуг.

Так, за ІІІ квартали 2025 року надано 350 адміністративних послуг:

Реєстрація місця проживання – 1;

Реєстрація місця проживання дитини до 14 років – 11;

Зняття із зареєстрованого місця проживання – 8 (на підставі свідоцтва про смерть – 2, за повідомленнями ДМС – 3, за повідомленнями іншого органу реєстрації – 3);

Видача витягу з Реєстру територіальної громади – 16;

Внесення змін до інформації в Реєстрі територіальної громади – 312 (за зверненням громадян – 268, за повідомленнями ДМС – 44);

Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни – 2.

Крім того, за вказаний вище період надано 49 консультації з питання актуалізації інформації в РТГ, реєстрації місця проживання малолітньої дитини тощо. Також внесено зміни до інформації в РТГ по 11 жителям, які виявлено адміністратором на підставі архівних даних. Направлено 4 запити до УДМС у Херсонській області з метою отримання інформації про реєстрацію місця проживання дітей. Опрацьовано 1 запит  нотаріуса щодо місця проживання померлої особи, за результатами якого надано повну, своєчасну та змістовну відповідь.

Працівниками відділу «Центр надання адміністративних послуг» за звітний період взято участь у 58 різноманітних навчальних заходах. Крім того, проводиться підвищення кваліфікації шляхом самоосвіти.

На постійній основі проводиться інформаційна кампанія серед жителів громади з використанням усіх можливих комунікаційних ресурсів щодо необхідності актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади.

Для отримання інформації щодо порядку надання адміністративних послуг можна звернутися на електронну пошту cnap.myrne-gromada.2024@khoda.gov.ua або за телефоном +38(063) 391 82 30 з понеділка по середу з 09.00 до 18.00, щочетверга з 09.00 до 20.00, щоп’ятниці з 09.00 до 17.00.

Під час отримання адміністративних послуг безпосередньо у адміністратора ЦНАП за адресою м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 127 суб’єкти звернення можуть скористатися шерингом цифрових документів Дія.QR за допомогою згенерованих QR-кодів, які зручні для використання. Також, відвідувачі мають змогу залити свій відгук, який відображає оцінку рівні задоволеності від отриманої послуги чи консультації за допомогою згенерованого QR-коду, який розміщено біля адміністратора.

З метою покращення доступу осіб з порушенням слуху до інформації, послуг та комунікації Мирненською селищною радою укладено договір з громадською організацією «Херсонська обласна організація Українського товариства глухих» (УТОГ), за допомогою якого впроваджено спеціалізований сервіс відеозв’язку з перекладачем жестової мови – «Сервіс УТОГ 24/7». Даним сервісом можна скористатися під час особистого звернення до адміністратора.

Корисну інформацію про адміністративні послуги та роботу ЦНАП можна знайти на офіційному сайті Мирненської селищної ради у вкладці «Центр надання адміністративних послуг» https://myrne-gromada.gov.ua/ або на  офіційному сайті відділу «Центр надання адміністративних послуг» https://cnap.myrne-gromada.gov.ua/.