Перейти до основного вмісту

Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Колір

Головна Новини

Граничні строки та способи подання декларації про майновий стан і доходи - 2026

Граничні строки та способи подання декларації про майновий стан і доходи - 2026

26.01.2026 | 12:57

9ec33323-2b9d-479b-8483-b94887194597.jpg

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує граничні строки та способи подання податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація)у 2026 році.

Декларація подається:

1) до 01 травня року, наступного за звітним:*

- фізичні особи та фізичні особи – резиденти України – контролери контрольованої іноземної компанії;

- фізичні особи – підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування). Якщо ФОП отримує інші доходи, ніж від провадження підприємницької діяльності, то такі доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи зазначаються в річній податковій декларації;

- фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність.

2) протягом 20 календарних днів місяця наступного за календарним місяцем, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП за її рішенням: ФОП (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) у разі припинення підприємницької діяльності;

3) не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду: резиденти України, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання

4) до 31 грудня (включно) року, наступного за звітним: фізичні особи, у яких є право на податкову знижку.

Якщо останній день строку подання декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем (п. 49.20 ст. 49 Податкового кодексу України (далі - ПКУ)).

Важливо! Якщо у платника податку відсутні підтверджуючі документи щодо суми отриманого ним доходу з іноземних джерел і суми сплаченого ним податку в іноземній юрисдикції, оформлені згідно зі ст. 13 ПКУ, то відповідно до п. п. 170.11.2 п. 170.11 ст. 170 ПКУ такий платник зобов’язаний подати до контролюючого органу за своєю податковою адресою заяву про перенесення строку подання декларації до 31 грудня року, наступного за звітним.

Платник податків самостійно обирає спосіб подачі декларації:

особисто або уповноваженою особою;

поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення не пізніше ніж за 5 днів до закінчення дедлайну;

в електронній формі через «Електронний кабінет платника» або спеціалізоване програмне забезпечення. Цей спосіб потребує наявності електронного підпису.

 

ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі

Поділитися

Теми

Схожі новини

06.10.2026

ВИ ЗАПИТУВАЛИ — ВІДПОВІДАЄМО

«Що робити, якщо родина вважає, що військовослужбовець зник під час виконання бойового завдання, але в документах зазначено СЗЧ?» Це питання прозвучало під час зустрічі родин з Уповноваженим Артуром Добросердовим. Насамперед важливо розм ...

05.10.2026

Безоплатне протезування для ветеранів та ветеранок у мережі центрів протезування, ортезування та реабілітації «Без Обмежень»

Ветерани та ветеранки можуть пройти повний цикл протезування та фізичного відновлення в українській мережі центрів протезування «Без Обмежень» повністю безоплатно — у межах державної програми відповідно до постанови КМУ від 05.04.2012 № ...

05.10.2026

Реєструйтеся на Всеукраїнські Ігри Нескорених — відбір на Invictus Games Birmingham 2027

У кожного і кожної свій перший крок до відновлення. Запрошуємо зробити його разом із рухом Ігор Нескорених та пройти цей шлях пліч-о-пліч з побратимами і посестрами. Всеукраїнські Ігри Нескорених – це можливість для ветеранів і ветеранок, військо ...

04.10.2026

Світло, яке не згасити ніякій темряві: дякуємо вчителям Мирненської громади!

Сьогодні наші слова вдячності летять до тих, хто щодня здійснює справжній тихий подвиг. До наших неймовірних педагогів Мирненської громади. Ви не просто вчите — ви несете світло у найтемніші часи. Працювати дистанційно, коли твої учні розкидан ...

02.10.2026

Що робити якщо вкусила змія: покроковий алгоритм дій

Сезон активності змій триває з квітня до пізньої осені. Варто бути особливо обережними, зокрема, якщо збираєте гриби. Змій можна зустріти в заболочених місцевостях, на зарослих берегах озер і ставків, у горах і степах, а також у населених пунктах, зокрема ...

Інші новини

Всі новини